|
|
سازمان بازرگاني استان البرزفرم نظرسنجی از ارباب رجوع
مراجعه كننده گرامي با سلام
با توجه به اينكه رياست و كاركنان سازمان بازرگاني استان البرز خواستار ارتقا كيفيت خدمات مي باشند، با پاسخ دادن به سوالات زير ما را در ارائه بهتر خدمات ياري نمائيد.
-
به كداميك از واحدهاي ذيل مراجعه نموده ايد:
ریاست سازمان / اداره |
£ |
روابط عمومی |
£ |
اداره/ واحد مشاركت هاي مردمي |
£ |
اداره / واحد بازاريابي و توسعه صادرات |
£ |
اداره/ واحد بازرسي و كشف كالاي قاچاق |
£ |
اداره / واحد نظارت بر امور اجرايي ستاد بسيجاقتصادي |
£ |
اداره / واحدنظارت بر كالا و خدمات |
£ |
اداره / واحد امور اصناف و بازرگانان |
£ |
اداره / واحد توسعه بازرگاني داخلي |
£ |
مديريت منابع انساني |
£ |
-
توضیح اینکه در شهرستانها تمامی واحدهای فوق در قالب یک اداره میباشند.
-
فرد يا افرادي كه جهت انجام كار به آنها مراجعه نموديد
الف- ب- پ-
ت- ث- ج-
-
برخورد خدمت دهنده با شما چگونه بود؟
بسيار خوب £ خوب £ متوسط £ نامناسب £
-
فرد ارائه دهنده خدمت به راحتي قابل دسترسي بود؟
بلي £ خير £
-
مدت زمان انجام كارتوسط واحد مذكور چگونه بود؟
بسيار خوب £ خوب £ متوسط £ نامناسب £
|
-
نحوه پاسخگويي واحد يا فرد مذكور به درخواست شما چگونه بود؟
بسيار خوب £ خوب £ متوسط £ نامناسب £
-
اطلاع رساني و شفافيت در زمينه نحوه انجام كار ، در واحد مذكور با شما چگونه بود؟
بسيار خوب £ خوب £ متوسط £ نامناسب £
-
اطلاعات خدمت دهنده در زمينه نحوه انجام كار شما چگونه بود؟
بسيار خوب £ خوب £ متوسط £ ضعيف £
-
نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری را با شما داشته اند .مرقوم فرمایید.
-
نام یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند .مرقوم فرمایید.
-
از پيشنهادات سازنده جنابعالي در جهت تسهيل و تسريع امور استقبال مي شود :
....................................................................... ................................. ... ..................................................................................
....................................................................... ................................. ... ..................................................................................
....................................................................... ................................. ... ..................................................................................
....................................................................... ................................. ... ..................................................................................
....................................................................... ................................. ... ..................................................................................
|
|
|